Garanția Produselor

POLITICA DE GARANȚIE – eSeller.ro / SC DAILY SALES SRL

Actualizată conform O.U.G. 140/2021 și legislației ANPC


1. Dispoziții generale

Prezenta Politică de Garanție este emisă de SC DAILY SALES SRL
(CUI 49193796, J23/8029/2023, sediu: Str. Aurel Vlaicu 10, bl. F1, sc. 1, et. 1, ap. 7, Chitila, Ilfov), operator al magazinului online www.eseller.ro.

Toate produsele comercializate sunt noi și beneficiază de garanția legală de conformitate, în conformitate cu:

  • O.U.G. nr. 140/2021 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora,

  • O.G. 21/1992 privind protecția consumatorilor,

  • H.G. 1022/2002 privind siguranța produselor.


2. Tipuri de garanții

2.1. Garanția legală de conformitate (obligatorie prin lege)

Pentru consumatori persoane fizice: 2 ani de la data livrării produsului.
Pentru persoane juridice: 1 an, conform politicii comerciale a vânzătorului.

Garanția acoperă defectele de fabricație, nu cele apărute din utilizare necorespunzătoare.

2.2. Garanția comercială (dacă este menționată pe produs)

Unele produse pot avea o garanție mai mare decât cea legală.
Dacă există, este trecută în certificatul de garanție sau pe pagina produsului.


3. Condiții pentru acordarea garanției

Pentru a beneficia de garanție, trebuie îndeplinite cumulativ următoarele:

  1. Produsul să fie utilizat conform instrucțiunilor producătorului.

  2. Să fie prezentat documentul de achiziție (factura).

  3. Să fie prezentat certificatul de garanție, dacă există.

  4. Produsul să nu fi fost reparat, desfăcut, modificat sau montat necorespunzător de către persoane neautorizate.


4. Pierderea garanției

Conform Art. 16 alin. (8) din O.U.G. 140/2021:

Consumatorul pierde drepturile din garanție dacă defectul a apărut ca urmare a intervenției unei persoane neautorizate, a utilizării neconforme sau a montării incorecte.

Garanția se pierde în următoarele situații:

  • Produsul a fost desfăcut sau modificat.

  • Instalare greșită efectuată de persoane neautorizate.

  • Manipulare necorespunzătoare, lovire, șoc mecanic.

  • Expunerea produsului la lichide, temperaturi extreme, coroziune sau substanțe chimice.

  • Deteriorări datorate accidentelor, incendiilor, inundațiilor, calamităților naturale.

  • Utilizare în scopuri comerciale dacă produsul nu este destinat acestui scop.


5. Produsele care nu fac obiectul garanției

Nu se acordă garanție pentru:

  • defecte estetice semnalizate după instalare / utilizare;

  • consumabile (ex: filtre, garnituri, baterii, cartușe etc.);

  • accesorii deteriorate prin uzură normală;

  • defecte cauzate de presiune excesivă a apei, calcar sau impurități din instalație;

  • viciile aparente nesemnalate la primirea produsului.


6. Modalitatea de soluționare a garanției

Conform O.U.G. 140/2021, vânzătorul poate alege modalitatea de remediere, în ordine:

  1. Reparare gratuită

  2. Înlocuire produs (dacă repararea nu este posibilă)

  3. Restituirea contravalorii produsului (doar dacă nici repararea, nici înlocuirea nu sunt posibile)

Termen maxim legal de soluționare: 15 zile calendaristice de la data sesizării.

Garanția se prelungește automat cu perioada în care produsul se află în service.


7. Procedura de reclamare a unui defect de garanție

Pentru deschiderea unei solicitări de garanție, clientul trebuie să transmită:

  • numărul comenzii,

  • descrierea defectului,

  • fotografii / video relevante pentru diagnosticare,
    la adresa de e-mail: support@eseller.ro.

După verificare, se oferă instrucțiuni privind expedierea produsului către service.

Adresa service:
SC DAILY SALES SRL – Service Garanții
Str. Aurel Vlaicu 10, bl. F1, sc. 1, et. 1, ap. 7, Chitila, Ilfov
Telefon: 021 555 09 43


8. Produse neridicate din service

Produsele nerevendicate în termen de 60 de zile de la finalizarea reparației pot fi depozitate contra cost sau casate, conform legii.


9. Limitarea răspunderii

Vânzătorul nu răspunde pentru:

  • pierderi comerciale,

  • întreruperi de activitate,

  • montaj realizat de persoane neautorizate,

  • defecțiuni provocate de instalațiile clientului (presiune apă, împământare, tensiune electrică etc.).


10. Dispoziții finale

Prezenta Politică de Garanție este parte integrantă a Termenilor și Condițiilor magazinului eSeller.ro.

Orice modificări legislative ulterioare se vor aplica automat.